FAQ – často kladené otázky

Máte nejaké nejasnosti či otázky? Pripravili sme pre Vás zoznam najčastejších otázok a odpovedí.

Aké ponúkate možnosti doručenia a aké sú ceny?

Pre Váš čo najväčší komfort ponúkame rôzne možnosti dopravy s nasledujúcimi cenami:

  Zásielkovňa: 2,50 €

  Kuriér na adresu: 4,50 €

  Slovenská pošta: 2,90 €

Na balenie využívame ekologické a recyklovateľné materiály.

Ako dlho trvá odoslanie a následné doručenie objednávky?

Väčšinu objednávok odosielame do 24 hodín. Samotná doba prepravy závisí od vybraného spôsobu doručenia. Zo skúsenosti je obvyklá dĺžka doručenia nasledovná:

  Zásielkovňa: doručenie 1-2 dni. Notifikácie emailom aj SMS o stave Vašej objednávky.

  Kuriér na adresu: doručenie 1-2 dni. Notifikácie emailom aj SMS o stave Vašej objednávky.

  Slovenská pošta: doručenie 2-4 dni. Notifikácie emailom a občas žltý lístok.

  Doručenie Bratislava: doručenie 1-2 dni. Náš kolega Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami.

  Osobný odber: objednávku pre Vás v predajni pripravíme väčšinou do 24 hodín. Akonáhle je Váš tovar pripravený, zašleme Vám na email potvrdenie a informácie k osobnému odberu.

Potrebujete expresné doručenie alebo špeciálne služby? Kontaktujte nás a ak to bude možné, radi Vám vyhovieme.

Kde je možný osobný odber? Máte aj kamennú predajňu?

Naša kamenná predajňa slúži aj ako odberné miesto pre objednávky z eshopu. Nájdete nás v Bratislave na rohu ulíc Štúrova a Jesenského. Mapu s presnou polohou a aktuálne otváracie hodiny nájdete v sekcii Kontakty.

Môžem si prísť vyzdvihnúť objednávku hneď po jej vytvorení?

Pred vyzdvihnutím objednávky, prosím počkajte na potvrdzujúci e-mail s informáciou, že je pre vás tovar pripravený. Objednávky s osobným odberom sa snažíme vybavovať rýchlo, väčšinou do 24 hodín.

Potrebujete tovar vyzdvihnúť ihneď? Pokojne nás pred vytvorením objednávky telefonicky kontaktujte a ak to bude možné, radi vám vyhovieme.

Tovar vystavený v predajni je dostupný k odberu ihneď. Stačí prísť a vybrať si.

Aké spôsoby platby ponúkate?

Ponúkame rôzne spôsoby platby, pretože vieme, že každému vyhovuje iná možnosť.

  Platba kartou online prostredníctvom zabezpečeného platobného systému od spoločnosti Stripe. Platiť môžete všetkými bežnými platobnými kartami. Online platba je veľmi rýchla, takže Vašu objednávku ihneď evidujeme ako uhradenú a je pripravená na ďalšie spracovanie.

  Google Pay / Apple Pay prostredníctvom zabezpečeného platobného systému od spoločnosti Google / Apple. Platiť môžete všetkými bežnými platobnými kartami. Platba je veľmi rýchla, takže Vašu objednávku ihneď evidujeme ako uhradenú a je pripravená na ďalšie spracovanie.

  Platba na dobierku pri doručení Vašej objednávky. Kuriérovi GLS a aj vo väčšine výdajných miest Zásielkovne je možné dobierku uhradiť aj platobnou kartou.

  Platba prevodom na bankový účet. Po vytvorení objednávky Vám systém vygeneruje údaje k platbe. Prevod môže trvať 1-2 pracovné dni. Po prijatí platby Vám zašleme potvrdenie o prijatí a Vašu objednávku pripravíme na odoslanie.

  Platba v hotovosti pri osobnom odbere. Objednaný tovar môžete uhradiť v hotovosti v našej predajni Prírodno na Štúrovej 4 v Bratislave.

Vytvoril som objednávku, ale neprišiel mi potvrdzujúci email. Kde ho nájdem?

Ak ste zadali správnu e-mailovú adresu, potvrdzujúci e-mail sme Vám automaticky odoslali. Je možné, že ho Váš e-mailový poskytovateľ vyhodnotil ako spam alebo reklamu. Skúste si prosím skontrolovať aj tieto priečinky alebo vyhľadať vo vašich mailochprirodno.sk“.  Aby sa vám to pri ďalšej objednávke nestalo, môžete označiť, že tento mail nie je spam ani reklama a v budúcnosti by sa Vám mal klasicky zobraziť medzi prijatými e-mailami.

Ak ste registrovaný zákazník, prehľad Vašich objednávok nájdete aj v sekcii Môj účet.

V prípade, že ste potvrdzovací e-mail aj tak nenašli, napíšte nám prosím na info@prirodno.sk aj s menom, na ktoré ste objednávku vytvorili a pomôžeme Vám situáciu vyriešiť.

Je možné doručiť objednávku aj do zahraničia?

Áno, objednávky doručujeme aj do zahraničia. V rámci Českej republiky je možné využiť služby Zásielkovne v cene 3,50 €.

Pre doručenie do ostatných krajín EÚ nám prosím napíšte na info@prirodno.sk alebo zavolajte. Výška poštovného závisí od krajiny a hmotnosti balíka. Radi pre Vás nájdeme najvýhodnejšie riešenie.

Dá sa doplniť tovar do už existujúcej objednávky, ako ďalej postupovať?

Ak si prajete pridať ďalšie položky do Vašej objednávky, kontaktujte nás prosím čo najskôr emailom alebo telefonicky. Pokiaľ Vaša objednávka ešte nebola odovzdaná prepravcovi, radi jej obsah doplníme.

V prípade, že ste objednávku už uhradili, zašleme vám podklady k úhrade dodatočnej sumy za doplnený tovar.

Mám záujem o produkt, ktorý je vypredaný. Kedy bude opäť skladom?

Väčšinu produktov máme od slovenských výrobcov a vieme ich teda priebežne a rýchlo dopĺňať. Pokiaľ tovar nie je skladom, pracujeme už na jeho doplnení. V niektorých prípadoch sa však jedná o výpadok u dodávateľa a vtedy môže byť dodacia doba predĺžená. Pri nedostupných produktoch máte možnosť zanechať Váš kontakt a ihneď po naskladnení Vás upozorníme emailom. 

Potrebujete podrobnejšie informácie o dostupnosti konkrétneho produktu? Napíšte nám na info@prirodno.sk a radi Vám informácie poskytneme.

Objednávku chcem poslať ako darček. Ako mám postupovať?

Pokiaľ tovar kupujete ako darček, radi Vám pomôžeme s načasovaním a doručením priamo adresátovi.

Uveďte nám prosím v poznámke, že sa jedná o darček. Postaráme sa, aby žiaden produkt na sebe nemal cenovku a pokojne uveďte aj požadovaný deň doručenia. Ak máte záujem, doplňte aj text priania a odkaz priložíme do balíka. Nezabudnite prosím uviesť telefonický kontakt aj na príjemcu, aby sa s ním kuriér vedel spojiť a balíček odovzdať. Notifikácie o pohybe balíka prepravca zasiela aj na email, budete si tak vedieť odsledovať či už bol darček odovzdaný.

Ak máte nejaké špeciálne priania, budeme radi, keď sa nám ozvete a pomôžeme Vám s prekvapením.